Welcome visitor you can log in or create an account

Regulamin

Regulamin

 

Zaproszenia/inne przedmioty tworzy firma DG PROJEKT
 z siedzibą w Radomsku.

Ze względu na charakter działalności preferowany kontakt email

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej, pod wskazanym adresem nie ma tradycyjnego sklepu. Nie ma możliwości odbioru osobistego. Przedmiotem zakupu jest działalność wytwórcza zaproszeń/innych przedmiotów.

REGULAMIN i PROCEDURA ZAKUPU ZAPROSZEŃ/ INNYCH PRZEDMIOTÓW

  1. Zamawiamy wymaganą ilość zaproszeń/Inne przedmioty w opcji Kup teraz
  2. Po złożeniu zamówienia i dostają Państwo formularz do wypełnienia (wszystkie dane dotyczące ślubu, wesela, potwierdzenie przybycia, a także imiona i nazwiska Państwa Młodych jak i zapraszanych Gości. Możemy też zostawić wykropkowane miejsce na ręczne wpisanie danej części tekstu), czcionki, przykładowe teksty na ślub, na życzenie - wierszyki do wyboru
  3. Ponieważ przedmioty wykonywane są pod indywidualne zamówienie należy wpłacić całość należności (przedmioty + koszt wysyłki) lub zaliczkę (50zł)i odesłać wypełniony prawidłowo formularz, pod który tworzymy komputerowy projekt do akceptacji (maks. do 5 dni roboczych)
  4. Proszę dokładnie sprawdzać wpisy do formularza, listę gości ponieważ PO AKCEPTACJI PROJEKTU nie odpowiadamy za błędy, które mogą znaleźć się na zakupionych przedmiotach. PO AKCEPTACJI PROJEKTU nie przyjmujemy formularzy ani żadnych zmian do niego wprowadzanych.
  5. Po akceptacji projektu i zaksięgowania wpłaty następuje realizacja zamówienia. Z reguły min 14 dni roboczych aczkolwiek zastrzegamy sobie w okresie zwiększonego obłożenia pracą, problemów z dostawcami itp. termin do 21 dni roboczych.(proszę nie mylić z czasem doręczenia-nie odpowiadamy za Pocztę Polską)
  6. Po zatwierdzeniu projektu nie informujemy o dalszym etapie realizacji (wycinanie, sklejanie itp.). 
    Na życzenie klienta o wysyłce informujemy w oddzielnym emailu
  7. Nie ponosimy odpowiedzialności za poczynania Poczty Polskiej

Załącznik do regulaminu:

PROJEKT

  •  W zamówieniu powyżej 20szt, 1 projekt jest gratis.
    Poniżej 20szt koszt tworzenia projektu to 20zł.dostępny na innej naszej aukcji          
 
  • Przy jednym zamówieniu istnieją maksymalnie dwie kombinacje (np. 25 zaproszeń z białą wstążką i 25 z czerwoną) i maks. dwa projekty przy czym minimalna ilość w takim zamówieniu to 100szt.
  • Projekt trafia do druku dokładnie w takiej formie jaki był zaakceptowany, jakakolwiek zmiana do projektu, minimalna różnica np. inna data potwierdzenia, brak Sz.P., jakakolwiek odmiana tj. przybędą/przybędzie, zaproszenie dla rodziców, dodanie w innym miejscu przecinka, kropki itd. itp., który nawet minimalne ale się różni od zaakceptowanego powoduje konieczność tworzenia dodatkowego projektu, dodatkowo płatnego
  • Im mniej poprawek i uzgodnień co do projektu tym szybciej rozpocznie się proces realizacji. Poprawki na projekty nanosimy raz dziennie.
  • Do winietek nie tworzymy projektu. Wystarczy lista gości i wypełniony formularz, który wysyłamy na min. 20 szt. Mniejsza ilość traktowana jest jako próbka i wysyłana z losowo wybranymi częściami składowymi.

REALIZACJA

Zamówienia realizowane są wyłącznie w dni robocze. Od poniedziałku do piątku 10.00-17.00
W przypadku realizacji pilnych zleceń prosimy o taką informację najlepiej przed zakupem czy w ogóle jest to możliwe.

DOSTAWA

Zaproszenia/ Inne przedmioty wysyłamy 2 razy w tygodniu za pośrednictwem KURIERA UPS (proszę nie mylić czasu realizacji z czasem dostawy) paczką/listem priorytetowym poleconym (z dowodem nadania średnio paczka idzie 2-3 dni robocze). Na życzenie możemy podać nr nadawczy paczki. Nie wysyłamy za pobraniem.
Koszty przesyłki zawierają już w sobie- opłaty pocztowe oraz koszty pakowania i przygotowania paczki do wysyłki oraz podatek VAT.

REKLAMACJA

W przypadku stwierdzenia wad nadruku na kartach okolicznościowych, prosimy odesłać (na własny koszt) na adres siedziby firmy cały reklamowany nakład wraz z fakturą oraz protokołem reklamacyjnym do 7 dni  po otrzymaniu przesyłki. Przesyłkę prosimy starannie zapakować. Firma „DG PROJEKT” nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku uzasadnionej reklamacji druki wadliwe zostaną nieodpłatnie uzupełnione lub nakład zostanie nieodpłatnie wydrukowany w całości po raz drugi i komplet zostanie nieodpłatnie wysłany do klienta.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta dotyczące na przykład koloru, czy proporcji nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

*Z racji, że firma DG PROJEKT nie jest producentem elementów składowych zaproszeń tj, wstążek, papieru innych elementów, reklamacje dotyczące odcienia koloru wstążki, papieru i innych nie mogą być podstawą reklamacji i reklamacja taka nie będzie uwzględniania 

**Po akceptacji i zatwierdzeniu składu tekstu na kartach i nie uwzględniamy reklamacji związanych z błędami i wadami tekstu, wielkością/ czytelnością czcionki, grubością papieru.
*** Proszę uwaźnie sprawdzać wpisy w formularzu, i z każdą zmianą aktualizować ponieważ w przypadku reklamacji będą brane pod uwagę dane tylko i wyłącznie zawarte w ostatnio przesłanym formularzu, co za tym idzie zmiany czy dane zawarte w emailach nie są brane pod uwagę i nie moga być podstawą reklamacji

 

***Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności kuriera. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej "Protokołu Reklamacji".



REZYGNACJA
W zamówieniu powyżej 20szt projekt jest gratis.
Poniżej 20szt lub w przypadku rezygnacji koszt tworzenia projektu to 50zł. -zaliczka na zamówienie 
 (w przypadku rezygnacji zostaje potrącona zaliczka, którą jest koszt tworzenia projektu)

ZWROTY

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty odebrania przesyłki  jedynie w następujących przypadkach, gdy:

- Produkty nie były wykonywane na zamówienie, drukowane na zamówienie i nadrukowywane na zamówienie.

- Produkty nie były używane i nie zostały w żaden sposób uszkodzone.

- Klient dostarczy produkty do siedziby firmy "DG PROJEKT” na własny koszt.

- Odstąpienie od umowy jest dokonane w formie pisemnej i jest dostarczone do siedziby firmy „DG PROJEKT” w wyżej wymienionym terminie listownie lub przez e-mail.

 

PERSONALIZACJA 
(nadruk imion i nazwisk pary młodej itp. Itd.)

Nazwiska gości do personalizacji prosimy przesłać w formularzu.
Umieszczone jedno pod drugim, bez tabel i dodatkowych spacji, bez numerowania. Odmienione w formie odpowiedniej do tekstu zaproszenia np. Jana Kowalskiego. Prosimy NIE pisać drukowanymi literami chyba, że w takiej formie ma być zaproszenie/ Inne przedmioty.

PŁATNOśĆ

 


INNE

  • W wyjątkowych ilościowo zamówieniach istnieje możliwość przydzielenia rabatu, który jest ustalany indywidualnie.
  • O wszelkich zmianach (np. brak czerwonej wstążki) będziecie Państwo informowani
  • jeśli chcą Państwo fakturę VAT prosimy o przesłanie danych w ciągu 24 godzin od zakupienia
  • Regulaminem oprócz powyższego, jest cały opis aukcji. Sprawy nie ujęte na tych stronach regulowane są aktualnymi przepisami kodeksu cywilnego.
  • Zaproszenia są produktami katalogowymi, na każdym z nich widnieje znak firmowy
  • Firma DG PROJEKT zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień w przypadku nieprawidłowo wypełnionego formularza, bądź gdy zamówienia będą wzbudzać wątpliwości, zamówień składanych przez Klientów, którzy nie przestrzegają zasad niniejszego regulaminu.

III. DANE OSOBOWE I POLITYKA PRYWATNOŚCI

 


3.1. W momencie rejestracji Użytkownik wyraża zgodę na umieszczenie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Administratora.
3.2. Administratorem danych osobowych jest DG PROJEKT, która dokonuje przetwarzania danych osobowych Użytkowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.). 
3.3. Dane osobowe oraz informacje zawarte w formularzu rejestracyjnym wykorzystywane będą przez Administratora do budowy bazy danych użytkowników, do kontaktu z użytkownikiem polegającego na przesyłaniu newslettera oraz informacji o zmianach w Serwisie i wprowadzaniu nowych funkcjonalności, a także do celów marketingowych określonych w punkcie 3.8)). 
3.4. Administrator zapewnia wszystkim zarejestrowanym Użytkownikom realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, pozycja 883), w szczególności prawo wglądu do własnych danych, prawo żądania aktualizacji i usunięcia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych w przepisach tej ustawy.
3.5. Użytkownik ma obowiązek aktualizować dane podane w formularzu rejestracyjnym niezwłocznie po każdej zmianie tych danych.
3.6. Administrator uprawniony jest do ujawnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa, zgodnie z zasadami Polityki Ochrony Prywatności, postanowieniami Regulaminu i obowiązującymi przepisami prawa. 
3.7. Akceptacja Regulaminu jest równoznaczna ze złożeniem następujących oświadczeń:
a) zapoznałem się z Regulaminem i akceptuję wszystkie jego postanowienia,
b) dobrowolnie przystąpiłem do korzystania z usług Serwisu,
c) dane zawarte w formularzu rejestracyjnym są zgodne z prawdą,
d) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych w formularzu rejestracyjnym przez Administratora, dla celów należytego wykonania umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3.8) Zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora w celach marketingowych, obejmujących marketing produktów i usług Administratora oraz innych podmiotów świadczących usługi na rzecz Administratora, a także na ich udostępnianie przez Administratora podmiotom realizującym wyżej wymienione cele marketingowe na rzecz Administratora.
Regulamin sporządzony 03.11.2009r. w Radomsku i od tego dnia obowiązuje. 

Regulamin sporządzony 03.11.2009r. w Radomsku i od tego dnia obowiązuje.

Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z przeczytaniem jego treści oraz akceptacją wszelkich zasad w nim wymienionych.

 

Log in or create an account

fb iconLog in with Facebook